Lee Min Ho Dan Suzy Bae Bercinta

Pelakon / penyanyi Korea Selatan, Lee Min Ho telah menyampaikan pandangan beliau mengenai perkahwinan.


Ketika temu bual dengan majalah Hong Kong "New Monday", bintang Gangnam Blues yang berusia 27 tahun ditanya sama ada beliau telah membayangkan apa kehidupan perkahwinannya masa depan.


"Jika saya berkahwin pada masa akan datang, saya mahu mempunyai hubungan seperti kawan dengan separuh hati saya. Ia akan menjadi lebih baik jika kami boleh berkomunikasi dengan kerap," katanya.

Baru-baru ini, telah dilaporkan bahawa Lee Min Ho dan pelakon / penyanyi Korea Selatan, Suzy Bae bercinta.

Khabar angin menyatakan bahawa kedua-dua mereka mempunyai hubungan romantis selepas Korea Outlet Media, Dispatch menerbitkan gambar-gambar mereka menghabiskan masa bersama-sama di London.



Pihak wakil Lee Min Ho dan ahli K-pop Korea-Cina yang berusia 20 tahun gadis kumpulan Miss A, mengesahkan bahawa kedua-duanya bercinta.

Tambahan pula, pelakon City Hunter menyatakan bahawa dia tidak selesa menjadi perhatian sepanjang masa.

"Ia adalah menyusahkan. Kerana saya selalu dengan orang lain, saya tidak mempunyai masa peribadi dan tidak mudah melakukan apa yang saya benar-benar mahu lakukan. Walau bagaimanapun, ini bukanlah sesuatu yang tidak baik. Saya terpaksa berfikiran positif dan cuba untuk mencari masa untuk melakukan apa yang saya mahu lakukan semasa bekerja pada masa yang sama. Sebenarnya, setiap kali saya mempunyai masa lapang, kebiasaannya saya tidur, bermain permainan, menonton filem, melawat rakan-rakan saya dan minum. Pada asasnya, saya lakukan apa sahaja orang lain lakukan dalam kehidupan seharian. Saya hanyalah orang biasa." kata Lee Min Ho.

Source: IBTIMES
0 Komentar untuk "Lee Min Ho Dan Suzy Bae Bercinta"

Back To Top